Erdoğan'ı Seven İnsanlar Sizce De Artık Emeklilik Vakti Gelmedi Mi?

Bence reisimizi 14 Mayıs günü artık emekli etsek nasıl olur? E zaten yaşlandı artık ve sağlık durumunu da cidden diyorum iyi görmüyorum. Bence onun için en büyük iyilik artık emekliliğe ayrılması olur.

Erdoğan'ı Seven İnsanlar Sizce De Artık Emeklilik Vakti Gelmedi Mi?
Cevapla