M. İnce aday oldu diye linçleyenler. Kendilerini aydın kesim, demokrasi aşığı diye nitelendirmeleri garip bir çelişki degilmi?

M. İnce aday oldu diye linçleyenler. Kendilerini aydın kesim, demokrasi aşığı diye nitelendirmeleri garip bir çelişki degilmi?

M. İnce aday oldu diye linçleyenler. Kendilerini aydın kesim, kültürlü ilerici, demokrasi aşığı diye nitelendirmeleri garip bir çelişki degilmi?

Muharrem İnce aday oldu olalı Kemal Kılıçdaroğlunu destekleyen siyasetçisinden tut sanatçısına, iş adamından, sokaktaki vatandaşına kadar adama elestiri sınırlarını aşan hakaretler söylendi, iftiralar atıldı (Genelleme yapmıyorum) ve adam sonunda adaylıktan çekildi.

Bu insanlarımız demokrasi, insan hakları, düsünce özgürlügü, secme ve secilme hakkını her firsatta savunan ağızlarından düsürmeyen insanlar.

Kendilerini "Aydın, okumus bilgili, kültürlü, ilim irfan bilen, ilerici olarak tanimlayan insanlar.

Acaba gercekten öylelermi?

M. İnce aday oldu diye linçleyenler. Kendilerini aydın kesim, demokrasi aşığı diye nitelendirmeleri garip bir çelişki degilmi?
Cevapla