Kerem Kınık İstifa?

Merhaba. Yeni aldığım habere göre seçime son 2 gün kala Kızılay Başkanı Kerem Kınık istifa etmiş. Deprem zamanlarında zaten Kızılayın çadır, kan, bakliyat, vs. sattığı kanıtlanıp milletimiz Kızılay başkanına karşı istifa çağrılarında bulunmasına rağmen Kerem Kınık istifa etmemişti. Şimdi ise seçimden dolayı istifa etti. Bence Erdoğanın değil milletin sözü geçerli olması lazım ve Cumhuriyet'in temelinde milletin sözü geçerliliği vardır. Ayrıca sadece Kerem Kınık değil Kızılay yönetiminin de değişmesi şarttır. Kızılay eski orijinal yapısına kavuşmalıdır. Kızılay vatandaşların gönüllülüğü esasıyla yürütülen ve hiçbir kâr amacı bulunmayan bir kuruluş olmalıdır. Ülkede satma işi zaten Erdoğan tarafından uygulanmaktadır. En başta Erdoğan'ın emekli olması lazım. Düşünceleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
İstifanın sebebi seçim değil milletin isteği olması lazım.
Kerem Kınık İstifa?
Cevapla