Merhaba. Yeni aldığım habere göre seçime son 2 gün kala Kızılay Başkanı Kerem Kınık istifa etmiş. Deprem zamanlarında zaten Kızılayın çadır, kan, bakliyat, vs. sattığı kanıtlanıp milletimiz Kızılay başkanına karşı istifa çağrılarında bulunmasına rağmen Kerem Kınık istifa etmemişti. Şimdi ise seçimden dolayı istifa etti. Bence Erdoğanın değil milletin sözü geçerli olması lazım ve Cumhuriyet'in temelinde milletin sözü geçerliliği vardır. Ayrıca sadece Kerem Kınık değil Kızılay yönetiminin de değişmesi şarttır. Kızılay eski orijinal yapısına kavuşmalıdır. Kızılay vatandaşların gönüllülüğü esasıyla yürütülen ve hiçbir kâr amacı bulunmayan bir kuruluş olmalıdır. Ülkede satma işi zaten Erdoğan tarafından uygulanmaktadır. En başta Erdoğan'ın emekli olması lazım. Düşünceleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
İstifanın sebebi seçim değil milletin isteği olması lazım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Amac sov oldugu cok bariz belli degil mi zaten onlarin yaptigi hic bir sey umurumda degil 3 gun boyunca insanlaei soguktan ölüme terk ettiler
Çok haklısınız. Fakat Erdoğanın umrunda insanlar değil. Umurunda olan seçimi kazanma. Bundan dolayı bazı oyunları yapmaktadır. Ama milletimiz bu sorumsuzluğun karşılığını sandıkta verecekler
Ben bu ulkeden hic bir sey beklemiyorum o kadar sey oldu ulkede saymaya kalsam bitmez ama hala o adama kazanabilir gozuyle bakiyoruz simdi bu kaybetse ne yarar kazansa ne olur yazik gercekten
Ben Kemal Kılıçdaroğlu'nun kazanacağına ve dediklerini yapacaklarına inanıyorum.
Rusya bile Kemal Kılıçdaroğlu'na karşı tavır aldı. Rusya zaten askerimizi şehit eden terör devletidir.
Çünkü hiçbir ülke, Türkiye'nin refaha kavuşmasını istemiyor. Erdoğan da bunun öncüsüdür.
Aynen öyle
Ne yaziyo o ben engelledim onu da sjaj
İnsanları aşağılıyor
Şaşırtmadı
Sana takip isteği gönderdim
3,5 ay oldu ya deprem olalı bunca zamandır akılları nerdeydi allah aşkına deliriyorum
Seçim var ya ondan
Soracağın sorunun saçmalığına çakayım kardeşim
Sorumda ne var
Sadece herkesin düşüncesini sordum
Demokrasi olmadığı için mi böyle diyorsun anlamadım
Sen de düşünceni söylemek istiyorsan söyle
Erdoğan kazanamayacak. Çünkü milletimiz artık Erdoğanın gerçekte ne olduğunu öğrendi.
21 yıldır her seçim öncesi böyle diyorsunuz sonuç balkon konuşması. Hahahahahhaha
yav he misin niye aglayalim aglayanlar belli sahte videolari mitingte izleticek kadar düşenler napicagini sasirdilar sjsj
Senin yaşın kadar seçim kazanmış adam hahahahhahaha
Bu seçimleri nasıl kazandığını da biliyoruz. Para olunca her şey olur
Anadolu Ajansı da bunun öncüsü
Bu yüzden gerçek seçim sonucunu bir de okulda öğrenmeye çalışmalısınız
Yalnız saygısızlık etme. İnsanları aşağılama
Tüm anketlerde reis önde. Çekemiyorsanız anten takın
Buna hakkın yok @realisst_
Vikipediye baktın mı hiç
Kıskanmayın kardeşim reis kazanacak. Senin yaşın kadar seçim kazanmış diyorum Hala inkar ediyorsun
Biz gördük enflasyonun sürekli yükseldiğini, terörist olduğu için ülkenin bekâsının tehlikeye düştüğünü, vs.
İnsanları depremde yalnız bırakılarak öldürüldüğünü ve sonra sorumluluklarını üstlenmediklerini