AKP iktidarı gençlerin hayallerini ve geleceğini yok etti bir genç olarak çok kızgınım.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yok dostum. Hiç bir şeyi yok etmedi. Türkiyeyi enkazdan alip adam yerine koyulan bir ülke haline getirdi. Ama siz her duydugunuza inanip hiç araştirma geregi duymadan algi operasyonlarindan fox tv den halk tv den twitter trollerinden ogrendiginiz icin türkiyeyi bu halde saniyosunuz. Büyük resime bakmayi ogrendiginizde bunu anlayacaksiniz.
Bende önceden AKP liydim parlamenter sistem dönemleri 2018 e kadar gerçekten ülkeyi güzel yönettler ama son 5 yıldır iyi yönetilmedi başkanlık sistemine geçilmeliydi bence bu bir hataydı Türkiye başkanlık sistemine geçmekte abd ye rusya ya falan özendi abd rusya çok gelişmiş ve büyük ülkeler nüfusları fazla Türkiye gibi bir ülkeye bence güçlendirilmiş parlamenter sistem lazım
Aynen kanka akp iktidara geldiğinde dolar 1.4 liraydı bugün 20 lira
Ulan bir de kendinizi zeki sanıp insanları kandırabileceğinizi sanıyorsunuz ya utanmadan gö*tümle gülüyorum
@Ruahk doların pahallı olması iyi değil Türk lirası değer kaybediyor böyle olunca
Sana demedim ben sefaya dedim
Başkanlik sistemine geçmek Türkiye için mukemmel bir donum noktasiydi. Parlamenter sistemde istedigin coğu yasayi uygulayamaz koşamaz emeklersin ki öyle de oluyor. Ne ne kamu kurumlari ne ticaret yapan buyuk sirketlerdeki yasal konular düzgün ilerleme saglayabiliyordu. Aylarca beklenen kararlar olabiliyordu. Daha sayamadigim bir cok konuda cok fazla ise yarar bir durumdu başkanlik sistemi. Dunyanin en iyi cografyasinda aninda karar veremeyip vatan hainlerinin icinde oldugu sistemin kararini beklersen hiç bir şeyi yoluna koyamazsin. Amerikanin ingilterenin maşalarini saf disi birakmak icin bu gerekiyordu. 5 yildir cok daha iyi yonetildigi icin zaten ekonomik operasyonlar algi operasyonlarina maruz kaliyoruz. Ama iş işten geçti ok yaydan çikti. Bu ulke cok buyuk bir ulke olacak Allahin izniyle.
Maaşlı trollü ciddiye almayın kendi de biliyor akp'nin ülkeyi rezil hale soktuğunu ama maaşı doğruları söylemesinin önüne geciyor
@Ruahk Hicbir fikrin yok. Akp gelmeden once dolar 30 senede 1.4 milyon artti. 1 haftada 2 katina cikti. Ulke memur maaslarinin yarisini odeyebiliyordu. Memurlarin maaslari deprem vergileri ile odeniyordu. Hastane sistemi cokmuş millet ilac kuyruklarinda saatlerce bekliyordu. Dolarin 20 tl olmasini kotu bir şey sananlar şu an dolarin 2 tl olmasini iyi bir şey saniyorlar. Hicbir fikriniz yok. Bari yorum yapmayin. Dolar isterse 40 lira olsun sen katma degerli urunlerini uretmeye iyi bir şekilde basladigin taktirde dolarin ne kadar oldugunun bir onemi yok.
1.4 milyon kat.
bende önceen oyumu yeniden refah partisine vermek istiyordum ama hüdapar ile birlikte cumhur ittifakına katıldı kararsızım şu an millet ittifakını düşünüyorum
@Ruahk kimseden hicbir sekilde maas almiyorum ben vatanimi milletimi sevip hizmeti veren kisiye karsi saygi duyuyorum bu a kisisi b kisisi olmus hic farketmez yeter ki hizmet etsin. Senin gibi oturdugum yerde tek sikintisi diger koltuktski kumandaya uzanmak olan birisi degilim. Her alandan her sekilde arastiriyorum. Senin ve senin gibiler gibi her duyduguma kim icin olursa olsun inanmiyorum. Ama sen ve senin gibilerin zeka seviyesi yetmeyip hicbir seyin dogrusunu ogrenme isteginde bulunmadiginiz kolay olan bir gunah kecisi belirlemek olup surekli ona giydirmek oldugu icin kolaya kaciyor olmadigim icin uzgunum.
benim abim 35 yaşında oda sizin gibi düşünüyor kendisi akp li türkiye başkanlık sistemine geçmekle çok iyi yaptı diyor ama bilmiyorum biz hep halk tv izliyoruz televizyon da oda muhallif kanal hep iktidarı eleştiriyor bizde öyle alıştık ben hayatım boyunca hiç a haber ve diğer haber kanalları seyretmedim hep halk tv abim de geçen gün bana oyunu erdoğana ver dedi babam izin vermedi kemal kılıçdaroğluna ver dedi babam bende bu yüzden kararsızım şimdi
Yani dostum diyorum ya hayati buralardan ogrenirseniz zaten yalan yanlis ogrenmis olursunuz cok normal. Yani ben de izliyorum halk tv ama sirf ne dediklerini ogrenmek icin izliyorum gercekten turkiyeyi inanilmaz farkli tanitiyorlar tamamen maşa kardeşim ben de a haber izlemmem onlar da iktidar yandasi olcaz diye sacmaliyorlar. Cnn Turk izleyebilirsin arada tavsiyem.
Hudapar mitinglerine baksana her zaman bu ulkenin bayragi turk bayragidir diyor hiç bölünmeden ozerklikten bahsetmiyor. Kürt haklarini savunuyor sadece. Chp yi kucagina alan hdpde özerlikten bahsedilip 1 tane türk bayragi olmuyor mitinglerinde bu tesaduf mu be kardesim.
ben aslında muhafazakar bir kürdüm hüdaparı destekleyecektim bu seçimde oda seçimde akp listelerinden girecek herhalde bu yüzden akp ye oy veririm bu seçimde ya da oyumu yeniden refah partisine veririm bu 2 parti arasında kararsız kaldım sizce hangisi daha iyi olur
Zateh ikisi de ayni ittifakta Cumhurbaskanimizi destekliyorlar. Sadece destekledigin partinin millet vekilinin meclisde daha cok olmasini saglayabilirsin. Saadet partisi veya hüdar olarak. İkisi de olabilir ikisinin de misyonu senin için bence uyumlu. Hüdapar daha cok kurtlerin haklarini savunmaya çalişan ve ayni zamanda bolunme istemeyen bu ulkenin tek bayragi vardir diyen bir parti. Son karar senin dostum.
Bak şimdi bir adam gelecek osmanlı toprakları diye saydırmaya başlayacak izle
Oy kullanalım lütfen gelin hep birlikte Kılıçdaroğluna oy verelim geleceğimiz için hayallerimiz için bu işi ilk turda bitirelim 5 yıl daha tahammül edemem artık
Benim hırsızlar a verecek oyum yok zaten merak etme
Çok torpil var hiçbiryere giremez olduk bunun sorumlusu kim bilmiyorum CHP'de de torpil işler bence hepsi aynı
Oy kullanalım lütfen gelin hep birlikte Kılıçdaroğluna oy verelim geleceğimiz için hayallerimiz için bu işi ilk turda bitirelim 5 yıl daha tahammül edemem artık
bunun sorumlusu kim bilmiyorsan boş ver zaten kafa yorma sen politikaya
@Ruahk zaten yormuyorum hiç sevmem siyaset dua ediyorum millet için en hayırlı kimsenin geçsin ülkenin başına
Aynen kanka duayla yönetirler ülkeyi. Otururuz hep birlikte dolar düşsün diye dua ederiz artık
@Ruahk of bir şey anlamıyorsunuz zaten neyse çenemi yoramam hadi bayby
Ne yapıyorsan yap kim en çok oyu alırsa o kazanır
Bende kızgınım ;(
Oy kullanalım lütfen gelin hep birlikte Kılıçdaroğluna oy verelim geleceğimiz için hayallerimiz için bu işi ilk turda bitirelim 5 yıl daha tahammül edemem artık