Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Niye Versailles sarayından büyük bir yeri biz halk olarak finanse ediyoruz hiçbir mantıklı gerekçesi yok
Erdoğan bununla da yetinmedi Fethiye'de vesaire bir sürü yerde kendine daha ufarak saraylar yaptırdı o koltuğa geldiğinden beri
Başımıza kendi isteğimizle köyden şehre inmiş bir sülalenin ferdini hanedan yaptık resmen böyle bir saçmalık olamaz
Olabilir bence
Evet
Cevap
1Cevap
bence hayır. bu düşünce bence yapay biraz. malum muhalefetin ortaya attıgı bir fikirdi zamanında. mekanlar a takılmamak lazım. cok uzun zamandır cankaya köskü kullanılmıs. ama yüz yıl daha kullanılcak demenin bence manası yok. hem orası sehrin cok ıcınde ve sıkısık. yapmıslar işte kullansın devlet. bugun recep tayyip bey yarın baskası. neticede devlet baki. yarın ölücek cumhurbaskanı baskası kullancak orayı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?