Son 20 yıla bakıyoruz, mesela kültür-sanat alanında hiç bir şey ğretemediler. Yaptıkları "tarih" dizileri bile, yalan yanlış, çarpık bir hamaset propagandasından başka bir şey değil. Ülkede sanata dair ayakta kalan ne varsa, Atatürkçü kesim sayesinde ayakta duruyor.
Bilim konusunda, mesela üniversitelerin kalitesizliği, bir çok biilimsel bölümün kapanması, sosyal bilimlerde uğraşanların iş bulmak için yurt dışı kovaladığı bir ortamda bilim yürüyebilir mi? Ha bu arada bilim yapanlar, hala ayakta tutanlar gene Atatürkçü kesimdir. Dinciler kızlarını "orada açılır" diye şehir dışına bile yollamazlar.
Üretim alanında kayda değer bir marka yaratabildik mi? İşinde uzman ara eleman yetiştirebildik mi mesela? Ünv mezunları bile asgari ücret alırken ara elemanı in yüzğne bile bakmazlar.
Yol, köprü yapıldı denecek şimdi. O yol ve köprüler AKPnin ilk yıllarında yabancı sermayenin sıcak para aktarımıyşa yapıldı. Sıcak para musluğu kapanınca ne hale geldiğimizi görüyoruz.
Ha, bir de savaş işportacılığu var. Bayraktarlarla övünüp duruyoruz da, bunları da Ukrayna'daki nazi rejjimine satıyoruz. Litvanya gibi mahalle devletlerine beleşe veriyoruz. O kadar övdükleri Bayraktar, hava savunma sistemi bir ğlkeye karşı da tırt çıktı, onu da belirtelim.
Şunu da belirtelim. Aselsan, Roketsan, Havelsan gibi askeri şirketlerde işe alınan mğhendislerin profillerine bakın. Gene Atatürkçü kesimdir,, akşamları bira içip yprgunluk atan medeni tiplerdir. Gene İslamcı bulamazsınız.
Bana ne olır, bunca sıcak para girişine rağmen, bütün sermayeyi betone ve çetelerine yediren bir islamcılığın 21. yyda bu ğlkeye bir faydası olabilir mi?
Bilim konusunda, mesela üniversitelerin kalitesizliği, bir çok biilimsel bölümün kapanması, sosyal bilimlerde uğraşanların iş bulmak için yurt dışı kovaladığı bir ortamda bilim yürüyebilir mi? Ha bu arada bilim yapanlar, hala ayakta tutanlar gene Atatürkçü kesimdir. Dinciler kızlarını "orada açılır" diye şehir dışına bile yollamazlar.
Üretim alanında kayda değer bir marka yaratabildik mi? İşinde uzman ara eleman yetiştirebildik mi mesela? Ünv mezunları bile asgari ücret alırken ara elemanı in yüzğne bile bakmazlar.
Yol, köprü yapıldı denecek şimdi. O yol ve köprüler AKPnin ilk yıllarında yabancı sermayenin sıcak para aktarımıyşa yapıldı. Sıcak para musluğu kapanınca ne hale geldiğimizi görüyoruz.
Ha, bir de savaş işportacılığu var. Bayraktarlarla övünüp duruyoruz da, bunları da Ukrayna'daki nazi rejjimine satıyoruz. Litvanya gibi mahalle devletlerine beleşe veriyoruz. O kadar övdükleri Bayraktar, hava savunma sistemi bir ğlkeye karşı da tırt çıktı, onu da belirtelim.
Şunu da belirtelim. Aselsan, Roketsan, Havelsan gibi askeri şirketlerde işe alınan mğhendislerin profillerine bakın. Gene Atatürkçü kesimdir,, akşamları bira içip yprgunluk atan medeni tiplerdir. Gene İslamcı bulamazsınız.
Bana ne olır, bunca sıcak para girişine rağmen, bütün sermayeyi betone ve çetelerine yediren bir islamcılığın 21. yyda bu ğlkeye bir faydası olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer