Adaletin olmadığı bir ülkede Adalet Bakanlığı'nın olması ve adaletli bir seçim beklenmesi ne kadar ironik değil mi?

Adaletin olmadığı bir ülkede Adalet Bakanlığının olması ve adaletli bir seçim beklenmesi ne kadar ironik değil mi?

14 Mayıs'tan sonra Adalet gelmesi dileğiyle

Adaletin olmadığı bir ülkede Adalet Bakanlığı'nın olması ve adaletli bir seçim beklenmesi ne kadar ironik değil mi?
Cevapla