14 mayısta seçim var bildiğiniz üzere. Cumhuriyet tarihinin en kritik seçimlerinden birisi olabilir bu seçim. Nedeni ise; Enflasyon, işsizlik, bozulan adalet sistemi, artan liyakatsizlik vs... Liste uzayıp gider bu şekilde. Bence bunun en büyük nedeni; İnsanların takım tutar gibi parti tutup da sempatizanlık yapması. Partilere değil de şahıslara oy versek emin olun bu gibi sorunların bir çoğunu yaşamayız. Ben CHP den ya da AKP den başkasına oy vermem, sağ dan ya da sol partiden başkasına oy vermem diyen o kadar çok kişi var ki ülkede bu zihniyet nasıl değişecek bilmiyorum. Bu zihniyeti arkasına alan siyasiler de başa gelince ülkeyi babasının malıymış gibi sahipleniyor. Çünkü biliyor ki oy veren kesim ne olursa olsun başkasına oy vermez. Peki siz hangi taraftasınız?
Partiye mi yoksa kişiye mi oy vereceksiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer