Oyunuzu partiye mi yoksa şahısa mı vereceksiniz?

14 mayısta seçim var bildiğiniz üzere. Cumhuriyet tarihinin en kritik seçimlerinden birisi olabilir bu seçim. Nedeni ise; Enflasyon, işsizlik, bozulan adalet sistemi, artan liyakatsizlik vs... Liste uzayıp gider bu şekilde. Bence bunun en büyük nedeni; İnsanların takım tutar gibi parti tutup da sempatizanlık yapması. Partilere değil de şahıslara oy versek emin olun bu gibi sorunların bir çoğunu yaşamayız. Ben CHP den ya da AKP den başkasına oy vermem, sağ dan ya da sol partiden başkasına oy vermem diyen o kadar çok kişi var ki ülkede bu zihniyet nasıl değişecek bilmiyorum. Bu zihniyeti arkasına alan siyasiler de başa gelince ülkeyi babasının malıymış gibi sahipleniyor. Çünkü biliyor ki oy veren kesim ne olursa olsun başkasına oy vermez. Peki siz hangi taraftasınız?

Partiye mi yoksa kişiye mi oy vereceksiniz?

Oyunuzu partiye mi yoksa şahısa mı vereceksiniz?
Cevapla