Fatih Erbakan: "Atatürk Yaşasaydı Yeniden Refah Partili Olurdu" dedi , ne düşünüyorsunuz?

Cumhur İttifakı partilerinden Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan, katıldığı bir programda Atatürk ile ilgili açıklamalarda bulundu. 'Atatürk demek, tam bağımsız Türkiye demek, yeniden büyük Türkiye demek, şahsiyetli dış politika demek' diyen Erbakan 'Atatürk yaşasaydı Yeniden Refah Partili olurdu' dedi.

- bu söylem hakkında ne düşünüyorsunuz

Fatih Erbakan: "Atatürk Yaşasaydı Yeniden Refah Partili Olurdu" dedi , ne düşünüyorsunuz?
Cevapla