Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılmış bu paylaşım.
Teknofest kapsamında İstanbul'da selamlama uçuşu yapan Türk Hava Kuvvetlerine ait savaş uçaklarının fotoğrafları.. Çok iyi duruyor :)




Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılmış bu paylaşım.
Teknofest kapsamında İstanbul'da selamlama uçuşu yapan Türk Hava Kuvvetlerine ait savaş uçaklarının fotoğrafları.. Çok iyi duruyor :)




Biraz photoshopla desteklenmiş gibi durmuyor mu? Solo türk ve türkyıldızlarının fotoğrafları ile kıyaslarsak

Cevap
25Cevap
Her yönüyle harika gadası
Çok iyi bence de
Bunlar F16 ve f4 serisi uçaklar en yenisi 39 yaşında. Hepsi Amerika yapımı
Ama hürkuş, hürjet, Kızılelma, mmu gibi uçaklarımız da filoya dahil olacaklar şu anda anka, akıncı bayraktar tb2 envanterde mevcut
Türk silahlı kuvvetleri, bizim herşeyimizdir. Bugün biz yaşıyorsak, ve hala Türk milleti varsa, onlar sayesinde vardır.
Evet güzel bir paylaşım olmuş ben de onları maraşdan sevgiyle saygıyla selamlıyorum
Artık hurdaya çıkmış teknolojiler . Yeni nesil savaş uçakları karşısında hiç şansları yok.
Bunu anlamayacak kadar mi cahilsiniz burada seçim öncesi korkutma gözdağı var
Böyle fotoğraflar bende bir şey ifade etmiyor
Bayildim bende görsellere çok iyi
Ne güzelmiş uçaklarımiz, uçasim geldi valla 😊
emeği geçen her keze helal olson
Bayaaa iyi, harikaa duruyooo🧸🔥
Harika ülkem adına sevindim
Evet güzel fotoğraflar.
Gurur duyukacak işler. Cumhuriyet tarihinde devrim
Bence de çok güzel duruyor
İha ve sihalarda olsaymış daha iyi olurmuş
muhteşem pozlar
Çoksell
Beğendim
İstikbal Göklerdedir
Çok guzelll
Aynen
Mükemmel.
Güzel
Güzel
Tarihi eser sergisi
Çok havalı.
Gurur verici.
Evet güzelmiş.👍
süperrrrrr
hayır değil
Çok iyi
Masallah
Evet
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?