Allah akıl fikir versin.. :s Tamam etkinlik güzel ama askere jandarmaya etkinlik olsun diye sırtında insan taşıtmak nedir yaa.. :s Araç, helikopter falan yokmu oraya çıkartılabilecek cidden? :s
Tabi.. Mehmetcik tanka bile kafa atarda.. O kafayıda biraz kullanmak gerekte birazda sanki.. Araçla ulaşım sağlanamıyorsa bişey diyemem ama buna rağmen böyle bişeyi kim akıl ettiyse onun aklından şüphe etmek lazım
Evet tamam ama anlamadığım konu nedir biliyormusun videoyu tamamen izlemedim kusura bakma ne oluyor zirveye ulaşmış olduklarında Allah yardımcısı olsun hepsinin kolay işler değil ama o askerlerede yazık be..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Allah akıl fikir versin.. :s Tamam etkinlik güzel ama askere jandarmaya etkinlik olsun diye sırtında insan taşıtmak nedir yaa.. :s Araç, helikopter falan yokmu oraya çıkartılabilecek cidden? :s
Askerler güçlüdür diye belki de
https://www.youtube.com/watch?v=XgRbvobQAzk
Tabi.. Mehmetcik tanka bile kafa atarda.. O kafayıda biraz kullanmak gerekte birazda sanki.. Araçla ulaşım sağlanamıyorsa bişey diyemem ama buna rağmen böyle bişeyi kim akıl ettiyse onun aklından şüphe etmek lazım
Oraya tek ulaşım yolu bu
Binek hayvanı olarak başka bir şey bulamamışlar demek ki
Ne oluyormuş Nemrut’a çıkınca?
Etkinlik işte maksat eğlensinler
Milletin anakuzusu eğlensinler diye bunları taşımak için mi göreve yolluyor başka yerim yok eğlenecek bune devire döndü ülke ya Allah sabır versin.
Engelliler engelleri aşıyor etkinliği
Her sene oluyor izlemedin mi?
https://www.youtube.com/watch?v=XgRbvobQAzk
Yok izlemedimde engelliler engeli aşmıyor aştırıyorlar olmuş bu.
Videosunu attım izle ondan sonra konuşalım :)
Evet tamam ama anlamadığım konu nedir biliyormusun videoyu tamamen izlemedim kusura bakma ne oluyor zirveye ulaşmış olduklarında Allah yardımcısı olsun hepsinin kolay işler değil ama o askerlerede yazık be..
Asker güçlüdür bir şey olmaz ki onlara
Asker savunma için var amelelik için değil ya bunu anlatamıyorum galiba
Sonuçta bu da halka hizmet ama
Belediyelerin elemanları nerde kardeşim asker bu işlerde kullanılmamalı ben buna karşıyım
Onların gücü yetmez ki taşımaya sıradan insanların
Biz seninle anlaşamıyoruz peşimi bırakırmısın 😅
Şimdi oldu bakalım kimler ne diyecek
Peşinde koşan var sanki?
Ohh be güzel rahatça askerlere binerek çıkmışlar