Hayatınızda bir dönem gittiniz mi, neler gözlemlediniz
Bundan sonrası için akibetleri ne olmalı sizce?
Hayatınızda bir dönem gittiniz mi, neler gözlemlediniz
Bundan sonrası için akibetleri ne olmalı sizce?
7 sene gittim. Hala kabuslarımda orada olduğumu görüyorum. Tam bir yankı odası, aşırı baskı var ve yapısı itibariyle yozlaşmaya mahkum maalesef.
Hangisine gittiniz
Süleymancılar deniyor halk arasında
Cevap
9Cevap
Gittin cok kaldim bütün cemaatler kapatilmasi lazım din dünmani diye dusunmeyin beni cunku dinimizi cemeatler temsiz etmez bizi kutuplastirmaktan baska birsey yapmaz
Şimdi bişey söylerdim bu ne idiğü belirsiz cemaat ve tarikatlara da ağzımı bozamıyorum işte maalesef
Siyasete girmedikleri sürece bence gayet yararlı bir oluşum. Para ve siyaset olmadığı sürece tarikatları destekliyorum.
Para ve siyasetle işi olmayan bir kaç tarikat var gördüm.
Hepsinin kapatılması gerektiğini düşünüyorum
Hepsi kapanmalı.
Hepsini kapatıp liderleri içeri atılmalı
bazıları iyi ve yararlı sadece
yani hepsi iyidir de
Hangileri iyi ve yararlı mesela?
Hiç gitmedim ve kapatılmaları taraftarıyım
Kapatılmalılar
Hepsi kapatılmalı
Tamamen akıl köleliği ve tüccarlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?