Sadece yorumları okuyacaktım ve görüyorum ki ezici çoğunluk karşı, ee peki bu tipitiplerin cenazelerine katılan 4-5 milyon kişi nerede? Toplamının belki 30-40 milyon müridi var, nerede bu kişiler? Buhar olup uçmadılar ya, çıkın ortaya da kendinizi gösterin, çekinmeyin.
TLC'nin gece belgesellerini çok izlerim. Şu an da onu izliyorum. Başka kanal izlemiyorum diyebilirim. O belgesellerde gördüğüm kadarıyla Müslüman cemaatler ile Hristiyan cemaatler aslında birbirine çok benziyor. Hemen hemen aynı şeylerden kaçınıp aynı tavrı takınıyorlar. Eğer gittikleri yol hak yol olsaydı iyi diyebilirdim fakat hepsi aldanmış insanlar. İradelerini kurnaz bir kişiye teslim ediyorlar. O da bunları kullanıyor. Hatta devletin, milletin aleyhine olacak şekilde bile kullanıyor.
Türkiyeyi neden bir kürt yönetsin adı üstünde Türkiye istemem açıkcası güvenememde Iktidarla alakasi var yol yine o tarafa cikiyor iktidar yabanci asilli oldugu icin zaten basimiza gelenler
Niye keyifle olmuyormus seçmen ben degilmiyim Evet olabilir ama eski kürtlerle Şu an ki kürtler arasinsa cok fark var Eskiden sacma sapan kurdistan hayali kurmazlardi düsmanlik yapmazlardi Sevmedigimden degil halen iyileri var kürt arkadaslarim var cok severim Ama cb olarak secmem
İyi keyifler o zaman ama sen nasıl bir Türk olarak güvenmiyorsan Kürdün de güvenmesini bekleme tatlım üzül diye değil keşke senin gibi bir Türk yönetse ama çok zor byeee
benim sevgilim o tarikatlardan biri hergün sohbet gibi saçma sapan seylere giriyor ama hergün aşırı az. gn duramior çoğu sapkın bnmde ckarim var sonra defedixxem