Chpyi en ufak eleştirmede biz neden malum partili ya da trol oluyoruz?

bunu izah edebilecek varmıdır, bu ülke üzülüyorum ama sağı solu farketmez genel olarak cahil kimse kusura bakmasın.
Chpyi en ufak eleştirmede biz neden malum partili ya da trol oluyoruz?
Cevapla