Yüksek Seçim Kurulu (YSK) 14 Mayıs 2023 Pazar günü yapılacak Cumhurbaşkanı Seçimi ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nde seçmenlerin hangi sandıkta oy kullanacağını e-devlet'ten duyurdu. Hangi sandıkta oy kullanacağını buradan öğrenebilirsin. 😇

Yüksek Seçim Kurulu (YSK) 14 Mayıs 2023 Pazar günü yapılacak Cumhurbaşkanı Seçimi ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nde seçmenlerin hangi sandıkta oy kullanacağını e-devlet'ten duyurdu. Hangi sandıkta oy kullanacağını buradan öğrenebilirsin. 😇

Allah razı olsun yavrum.
İkametim sistemde kayıtlı olmadığı ve "yok" gözüktüğü için bu seçimde acaba oy veremeyecek miyim diyordum, internetteki bir haberde çünkü "seçim için ikametgah değişikliği için son gün 17 Mart " gibi bir şey yazıyordu.
Şimdi senin başlığını görüp bakma gereği duydum, zaman daha fazla geçmeden bu sorun da netleşmiş oldu. Sorduğum birilerinin de dediğine göre "ikamet ettiğin en son yerde" olarak geçiyormuş.
Aklın dert görmesin, teşekkürler.
Sonuç olarak; evet, senin sayende baktım.
Senin bilgi paylaşımın olmasaydı eve kağıt bekliyor ve başka ilçedeki o son yerime dair muhtarlığa falan uğramak zorunda kalıyor olacaktım.
Thank you.
Cevap
40Cevap
Evet baktım bende
Baktım şimdi tahmin ettiğim gibi anasınıfından ortaokula kadar okuduğum okulsa oy vericem. Aiiiy büyümüşüm de oy vermeye gider olmuşum
Oy kullandığım okul RTE ile aynı okul, Sandık da genelde ya aynı oluyor ya da yan sınıfında oluyor.
Baktım ve ne yazık ki koskoca Mareşal Fevzi Çakmak olan başlayan ilkokulum şu an İmam Hatip Ortaokulu olarak görünüyor.
Hayır, aldırmadım. ikametgahım İstanbul 'da, ben ise muğla'dayım.
seçimden 1-2 gün önce İstanbul 'a gider, bakar oyumu kullanırım..
E devletten vaktim çıkmış acaba oy kağıdı olmadan gitsem kullanabilir miyiz
Evet bende merak ettim
Öğrenirseniz burayada yazar mısınız?
Kimlik ile gidince oy kullanamazsınız öyle olmuyor, kimlik ile muhtarlığa gidip seçmen kağıdınızı almanız sonra seçim yerine gitmeniz lazım.
E devletten de alabilir miyiz onu illa muhtarı mi görmek gerekiyor?
E imzalı olur o da? 🤔
Biriniz olur biriniz olmaz diyorsunuz ya 😃 hangisinize inanalım şimdi
Ben sordumda seçmen listeleri henüz çıkmamış, sadece oy kullanılacak yerler belirlenmiş, ve E devletten kağıt alma yasallaştırılmadı dedi.
İlerleyen günlerde netlelirmiş.
@_Süveyda bencede :)
Bence de muhtardan oyunuzu alın kullanın.
Oylar floraya 😄
Arkadaşlar kimlikle gidşp oy kullanabilrsiniz. Önemli olan doğru sandığa gitmeniz. Orada adınız yazıyor ve oy kullandığınıza dair imza ya da parmak izi alınıyor. Muhtardan aldığınız kağıdı ya da edevletten gerek yok. Amw kimlik şart...
Eski okulum eski sınıfın çıktı görünce eskilere çocukluğuma gittim bir an 🥹
Yeni okulumda ilk oyum ha, kime bassam mührü acaba. 🤔😂
boş at
Belki de gitmem bile oy falan atmaya daha önce artıkta ne oldu 😂
Baktım büyük ihtimalle o okulda zafer partisi adına sandık müşahidi olacam
Ya oy kullaanmiycam ya muharre inceye vericem con aradayım
Önceden de bildiğimiz bir okul, o yüzden yerine gidip bakmamıza gerek yok.
Bakacağım şimdi.
Link' e tıklayıp.
Teşekkürler
Hatırlatma için 👍
Verdigin linkten baktim simdi, mezun oldugum ortaokuldaymis 😅😅
Evet her gün bakıştigımız okul, zaten belliydi...😅
O kadar önem verdiğim bir şey değil oy vermesem de olur hepsi birbirinden kötü seçimlerin zaten
Soruyu görmesem açıklandığından haberim olmayacaktı sağol
Evet baktım , Zihinsel engelliyim o yüzden akp ye oy vereceğim
Ben ilk defa kullanıcam hiçbişey bilmiyom
Teşekkür ederim yardımcı oldun
Baktım mahallemde kullanacağım.
Bakmadım bi bakim
Ezbere biliyorum gerek yok
Neden ben göremiyorum?
Her zaman mahalledeki okulda kullanıyoruz
her zaman aynı okulda kullanıyorum
Oy kullanmayacağım için bakmadım 🤷🏻♀️
O kadar meraklısı değilim
Bakmadım, vakti geldiğinde bakarım.
Baktım. Yine huzurevinde oy kullanacağım.
Siz dediniz diye baktım
bakmama gerek yok her sene aynı okul
Bakmıştım. Ki zaten hep aynı yerde oy kullanıyorum
Evliya çelebi meslek ve teknik anadolu lisesi
Sınava mı gidiyoruz yaw alt tarafı oy kullanacağız
Oy kağıtları ne zaman gelicek
Herzman oy kullandığımız okul
Baktım, evime çok yakınmış neyse ki
Sayende şimdi baktım. Teşekkür ederim 🌹
Hep aynı yerdeyim okul yakın bize.
Hayır şu an öğreniyorum, bakmadım.
Bakmadım e devlete mi bakıyorduk
Evet baktım.
Baktım
Harvard / ABD
Evet baktik.
Bakmadım. Açıklanmış mı?
Baktım
Bakmadım daha
yoookkk
bakmadım
Baktım
baktım
Eski okulumdur
Baktım.
Bakmadim yok
Niye bakım kullanacağım yer belli
Konsolosluk
Hiç birşeye bakmadım
henüz bakmadım
Baktım evime 500m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?