Bizde her seçimde oluyordu da bu sefer sinir bozucu derecede komik bir hal aldı shsjsj
Annem Muharrem İnce ve Memleket partisine
Babam Sinan Oğan ve İyi partiye
Ben Kılıçdaroğlu ve Türkiye İşçi Partisine oy veriyorum
Demokrasi deyince de bizim ev hani 😂
Annem Muharrem İnce ve Memleket partisine
Babam Sinan Oğan ve İyi partiye
Ben Kılıçdaroğlu ve Türkiye İşçi Partisine oy veriyorum
Demokrasi deyince de bizim ev hani 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
ben acıkcaSI EVde boyle demokrası olmasını istemezdim. merak etme az kaldı. hatun benle aynı kararı vermemesi iyi bir şey olmazdı sanrıım ozellikle.
Neden farklılıklar iyidir
Aynısı daha dün masa sen Abdülhamidi savundun masasinaa dönüştü jsjsjjd 😂 biz vereceğimiz adamı da elestiriyoruz ondan sıkıntı çıkıyor bdjjdjd
Sjsjsjs bizim de her akşam böyle
Hahha bende sendenmişim ve evet bizim ev de böyle 😃
1 oy TİP’e 1 oy Kemal’e 😂🤚🏻
Bir de ben ülkücüyüm 😃 tipe ve Kemale oy verecem. Son anda CHP ye aklım kaymazsa tabi
Evde Tayyipçi adam kalmamış. 😂
O normalde de yoktu 😀
Olmaz böyle Tayyipçi bir damat bul demokrasi tamamlansın.
Yok bana bu kadar demokrasi kafi 😂
Hepimiz Kemalistiz.
Babam hariç oylar boşa gidecek
Hepimiz CHP liyiz
Herkes kafasına göre