İnadına Erdoğana oy vereceğim haksız mıyım?

Motor almaya karar vermiştim fiyatlarına baktım 450 500 bin fiyat koymuşlar motorun sıfırını merak ettim. Birde baktım ki sıfırı 304 bin tl. Bende şunu diyorum:

insanlar nasılsa öyle yönetilirler.

demekki halkta yönetimde böyle neden bunu bozayım ki…

En sonunda da yurt dışına çıkar gideriz nedir yani…

İnadına Erdoğana oy vereceğim haksız mıyım?
Cevapla