Erzurum'da 3.9 büyüklüğünde DEPREM olmuş. Hisseden var mı?

AFAD, Erzurum'un Aziziye'de 3.9 büyüklüğünde bir deprem olduğunu duyurdu. Hisseden var mı depremi?

Erzurumda 3.9 büyüklüğünde DEPREM olmuş. Hisseden var mı?
Erzurum'da 3.9 büyüklüğünde DEPREM olmuş. Hisseden var mı?
Cevapla