3.9 şiddetindeki sarsıntıya deprem derseniz yurtdışında bir taraflarıyla gülerler size. He ama bizdeki binaları AKP yaptığı için yıkılır diye korkuyoruz normal.
Tokilet yıllardan beri sağlam Akp den öncekilerde. Çünkü tokiler genelde hep doğal afet sonrasında yapılır ve devlet yapar merkez bankasındaki parayla.
Ayrıca toki sadece afetlerden sonra yapılan bi bina değil hataydaki öyle yapılmadı kentsel dönüşüme girmesi gerekn çarpık kentlesme kolonsuz evlerin hepsini yıkıp yerine yapılan binalardir. Böyle bir genelleme yapmak yanlış ki hu yanlışlar yüzünden bu haldeyiz araştırarak daha güzel ve iyi sonuçlar alinabilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Hayır kayseri'de hissedilmedi gadası
Hayır hissetmedim. çok geçmiş olsun
3.9 şiddetindeki sarsıntıya deprem derseniz yurtdışında bir taraflarıyla gülerler size. He ama bizdeki binaları AKP yaptığı için yıkılır diye korkuyoruz normal.
AKPyi savunmuyorum ama onun yaptığı bütün binalar sağlam:) bil istedim hataydaki depreme yakalanmış biri olarak tokilere hicbirsey olmadığını gördüm..
Tokilet yıllardan beri sağlam Akp den öncekilerde. Çünkü tokiler genelde hep doğal afet sonrasında yapılır ve devlet yapar merkez bankasındaki parayla.
Tamam ama şu an iktidarda ol kim AKP sen onun yaptığı binalara çamur atıyorsun
Ayrıca toki sadece afetlerden sonra yapılan bi bina değil hataydaki öyle yapılmadı kentsel dönüşüme girmesi gerekn çarpık kentlesme kolonsuz evlerin hepsini yıkıp yerine yapılan binalardir. Böyle bir genelleme yapmak yanlış ki hu yanlışlar yüzünden bu haldeyiz araştırarak daha güzel ve iyi sonuçlar alinabilir
Herkes büyüklüğüne takılmış fakat yüzeye yakın olunca 3 bile şiddetli hissettirir. Geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun canım memleketim.. yok hissetmedim oradaki depremi hissetmem pek mümkün değil
Benim sabah yataktan kalkmam zaten 3.5 şiddetinde oluyor. Her sallantıya deprem demeyin ulen
3.9 deprem mi la hayırdır mk 6.0 ı 9. cu katta yaşadım
hissetmedim. erzurumlular depremi hemen dine baglamistir.
7.8'den sonra yattığım yerden kalkmıyorum bile o depremlere
allah buyugunden esirgesin 3.9 da allahin izniyle hicbisey olmaz gecmis olsun
3.9 kadar küçük bir deprem neden bu kadar önemli?
3.9 ne olacak olm abartmayın birde hisseden var mı demiş 😃
Maraş depremini yaşamış bir deprem zede olarak bu çok küçük
Geçmiş olsun nerdesiniz ki Şu an
Deprem bölgesinde yim
Hala mı? Valla görece adiyamana geldik gerçekten buranin halki icin zor durum herkes çadırda vs soğuk hava
Evet islahiyedeyim konteyner da kaliyorz
Bizde burada konteynirdayiz da gerçekten biz 10 15 gun zor dayaniyoruz. Rabbim yardım etsin. Zor durum ya
Çok geçmiş olsun inşallah kimseye bir şey olmamıştır
geçenlerde burada da oldu sürekli çoğu yerde oluyor geçmiş olsun
Öncelikle geçmiş olsun.
Hissetmeyenlere de duyurmaktan zevk mi alıyorsunuz? Hisseden olsa ne olacak ve sana ne faydası var?
Evet bugun cok deprem oldu siddrtleri kucuk ama baya korkuttu Yüzeye yakin oldugundan cok hissedildi
Neresindesiniz?
Allah Büyük Deprem Vermesinde Ne Alaka Şimdi 3.9 Büyüklüğündeki Deprem Hissedilmeyecek Kadar Az İyi Forumlar
Ben hissettim sallandık baya ya
Hissedildi üstelik canlı dersteydik korkuldu
Geçmiş olsun hisseden herkese
Bisey olmaz kucuk o
Büyük geçmiş olsun 😕
bingölde de olmuştu geçen 4.1
Çok geçmiş olsun bizim köyde hissedilmedi
Geçmiş olsun dadaşlar diyarı
Çok geçmiş olsun
Hissetmedim
çok uzaktayım, hayır hissetmedim..
Çok geçmiş olsun
Evim nasima. yikildi
Iyi napalim şimdi?
Geçmiş olsun.
Yoktur looooo
Hissetmedim.
düşük
4 de bişey olmaz
Hayır hissetmedim
Hissetmedim
geçmiş olsun
Hayır