
Sizin de herşeyi bırakıp kaçmak geliyo mu aklınıza bi yerlere? 🤦♀️

Sizin de herşeyi bırakıp kaçmak geliyo mu aklınıza bi yerlere? 🤦♀️
Maalesef ekonomi çok kötü yani diğer -ülkeler de de durum kötü ama bu ülkede daha da kötü eskiden hatırlıyorum da çok rahat alışveriş yaparken şimdi gerçekten bir şey alırken iki kez falan düşünmeniz gerekiyor hatta öyle ki bazen alamıyorsunuz bile çünkü o kadar pahalı ki telefon alayım demiştim beklemek zorunda kaldım eskiden olsa hemen alırdım. enflasyon çok kötü durumda maalesef ülke de iyi bir şekilde yönetilmiyor bu yüzden de bu zorlukları yaşıyoruz maalesef ama yakında umarım düzelir yani seçim sonrası falan bir şeyler değişebilir belki ya da bir kaç yıl için de değişir belki de
Pahalılık bir çok ülkede olan bir şey zaten. Bu bizim ülkemizde yeni yeni olan bir şey. Ve şimdiden bunu çok sık konu eder oldular. Siz başka ülkelerin enflasyon değerlerini biliyormusunuz? Burada bir enflasyon gördünüz, hemen paramparça oldunuz. Zor bir durum ama düzeltilir bir durum. Herkes şikayetçi, bende şikayetçiyim. Lakin böyle sürekli konu ederek, bunu düzeltemeyiz. Şimdi bana norveç ucuz, danimarka ucuz falan demeyin. Onu bende biliyorum. Konu ucuzluk değil, pahalılık. Burada baz alınacak şey, pahalılığın yüksek olduğu ülkeler. Ucuzluk desek, norveç deriz herhalde.
Cevap
17Cevap
RTE faizi düşürdüğü için enflasyon yükseldi. Enflasyon da pahalılık demektir. Faiz ve enflasyon ters orantılıdır biri düşerse diğeri artar
Maaşım 4 kat arttı şu an her istediğimi alabiliyorum
Gidecek yer olsa, aklı basında hiç bir türk vatandaşı kalmaz zaten.. Ekonominin ipi kaçtı
gün geçtikçe hayretlerim giderek artıyor , bu sabah bir hurmanın 10 lira oldugunu gordum bazen sert söylenıyorum bazen gulumseyerek geçip gidiyorum
Hayat pahalılığı:alım gücünün Bütçeden fazla yüksek olması sonucu ortaya çıkan durum
Siz mantıklı karar vermediğin için bide devlete hesap sormadıgınız için
Avrupa'yı örnek alın alsanız bunlar olmaz
nereye kaçacan?
mağaraya falan mı
Söylemem sır😅
her şey pahallı değil bizde para yok
Var da değeri yok
Bozuk paramız
Bozuk ne alaka dolar ve euro karşısında eriyo işte
Bozuk para yani
Bi düzgün yorum yapsan şaşardım zaten
Kargaşayı kaosu seviyorum
Ben sevmiyorum 🤦♀️
(+) ve (-) işte
Yani sen hep - desin
Sen (+) yı seçersen bana o kalır pozitif ayrımcılık
İlk defa pozitif bi yorum😳
Boş anıma denk geldi 🤣🤣 Bidaha olmaz
Yorumlarına cevap veriyorum diye pas veriyo olmuyorum umarım!
Önüne bak birinin bir yerine bişey olacak önce iş güvenliği
Ooo sen olsan bari🤣
Aman Allah korusun dicem de korumaz o yükü ben kaldıramam 🤣
Kötüye bişey olmaz korkma😂
Hee deneyelim diyorsun bir presin altına gir görelim 🤣 Yok ben diye masum biri aradan çıkacak
Çıkmaz ben garantici insanım🤓
Yurtdışında yaşama fikri aklımdan çıkmıyor 😂🙈
asrin lideri ekonomi profosorumuz sayesinde :)))))
Türkiye de yaşıyoruz
Günaydın diyosun 🤦♀️
Reçel tahin sağolsun
Anladm galiba 🤣
Nedeni belli değilmi sence de 😁
Belli ama hergün aynı sorun ve sıkıntılar çok yıpratıyo insanı.
Valla ben son 3 yılda ekonomist oldum sen düşün😁
Bende tüik oldum sürekli fiyat araştırmakdan!
Yanlız mutlu oldum sonunda 30 yaş üstü biri çıktı karşıma ergen dolu
30 dan sonra da insanın bu kafayla tekrar bi ergen olası gelmiyo değil hani😅
Valla katılıyorum takip de ediyorum seni bana lazımsın😁😁
Edebilirsin izin veriyorum 🤝😅
Keşke sende etsen😁
😅😅
Gülüyor yahu😁😁 tamam seni zorlamıyorum
Imkan olsa, kacmaya kac koso durur acaba
Olması gerektiği gibi
Evet çok hemde 😃
her gün geliyor
gelir düşük olduğu için
Geliyor tabii
Evet:((
Bence pahalı değil
Kaçan kovalanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?