Eskiden hastane kuyrukları neden vardı sebebi neydi bilen var mı?

Yağ kuyruğu Türk kuyruğu sebebi ambargo olayiydi yani yokluktan değildi o konulara hakimim peki bunun bir sebebi var mı hastane kuyruklarını Tayyip Erdoğan çözmüş onun sayesinde insanlar kuyrukta beklemiyormuş ve ilaçlarını alabiliyormuş bu büyük bir nimetmiş yaşlılar hep bunu söylüyor ve büyüklerimiz geçen röportajda bir kadın hastane kuyruğunda Beklerken doktor sırada beklerken bir kişi vefat etti dedi gençler eskileri bilmiyorlar dedi mutlaka bunun da bir sebebi vardır diğer kadın bunlar zaten olacaktı Erdoğan sayesinde olmadı dedi O dönem bir şeyler olmuştur ve ondan doktor ve kuyruklar olmuştur ama şu anki durumumuz daha kötü bir kuru soğana muhtacız lütfen tuzu kuru olanlar ahkam kesip konuşmasın tok açın halinden anlamazzz 😒😒😒😕

Eskiden hastane kuyrukları neden vardı sebebi neydi bilen var mı?
Cevapla