Malum partiye oy vereceklere soruyorum, bu kadar mülteciyi sorgusuz sualsiz ülkeye sokmalarına rağmen hala nasıl oy verebiliyorsnz?

Her şeyi geçtim sırf bu sebep için bile oy vermememiz gerekmez mi? Sokağa adım atıyorum Türkçe konuşan o kadar az ki. Metrolar otobüsler paki afgan suriyeli dolu. Bunların doğum oranı yüksek yarın öbür gün bizim nüfusumuzu geçecekler. Hiç mi canınız sıkılmıyor bu duruma. Kadınları çocukları sürekli rahatsız eden eğitimsiz cahil bunca insanı napacağız diye düşünmüyor musunuz? Gerçekten ciddi soruyorum. Nasıl bu durumu görmezden gelebiliyorsunuz?

Malum partiye oy vereceklere soruyorum, bu kadar mülteciyi sorgusuz sualsiz ülkeye sokmalarına rağmen hala nasıl oy verebiliyorsnz?
Cevapla