SS için teşekkürler
Açık ara farkla Ramiz dayı 👏✨
"Çocuk dedim burada herkes ya ölmüştür ya da öldürülmüştür..." #tuncelkurtiz #ezelbayraktar
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Zaten reeldeki adaylar da ayrı bir dizi katakterler hepsi ayrı bı hava Allah memleketimizin yardımcısı olsun.

Kuzey olabilir aslında ama bu dizi karakterlerinden kimse olmazdı bence. zaten bu ülke de ki bazı kesimler gerçekten yöneten değil yönetemeyen kişileri seçtiği için bir şey değişmezdi yine de ama bu liste de olmayanlarda olabilirdi..
Kesinlikle YILMAZ.
Ankete bakıyorum da bizim ülke gerçekten normal bir insan sevmiyor. Nerde anormal mafya tipli insanlar var onların peşinden gidiyorlar. Layık olduğunuz gibi yönetilirsiniz.
seni mi sevecektik sabri abimiz varken
Bunların hiçbirini tanımıyorum Memati hariç, afişlere bakarak Kuzey dedim 😂zira ülkemizde uğraşılması gereken çok boş iş var, bunlar için bir bakanlık şart.
Cevap
23Cevap
Hoba herkes Ramiz demis ama adamın da bir ağırlığı var hocam şimdi doğruya doğru
Ev, iş, aş! Memati Başsdflsdgjjklsdjgklsjjfnkl
Şaka yaptım karrrdeşş! Şaka yaptım.
Memati varken başkasına oy atmak bize düşmez aga
Yılmaz bütün merakıyla ülkeyi birbirine katardı 😂😅😂
Sabri abi olsun herkes kafasını yaşasın skkdjs
Bir oy istiyorum senden kardeş, son bir oy haaa… Bir ihtimal daha var o da cumhurbaşkanı olmak mı dersin?
Ramiz dayı bunların hepsini donuna lastik olarak takar 😂
Memati Baş diyorum, benim olduğum yerde sadece ölüm olur.
Çok tisikkur ediyorum
behzat c nerede
"Bira bir lira olacak" 😂
Değerli vaktim bu kadarına yetti yoksa türk dizi sektörü malûm
Yani ekolüm benim o
Kendimiz şık ekleyebiliyor muyuz :D
Buyrun 😂
Memati tabii ki soru mu buda
AA pardon Polat abi ufak bı teknik hata 🖤
Reca ederim yavrum 😎seni de anlıyorum. Duyguların karışmış neye uğradığını şaşırmışsın.
Nevet bu kör olası kaderin oyununda benliğimi savurmuşum
Aslında devamını getirirdim de moralim bozuk. İyi olsaydım eğlenirdik😂
https://youtu.be/xKRQDn8JYmw
İyi ol yeter 😅 daha sonra yine beklerim 💜
https://youtu.be/J0Bbuivx4H4
Reca ederim yavrum.
Senede bir gün burada buluşalım
Pala tabi ki, yakın tarih biraz okunduğunda yakın tarihten esinlenerek yapılan bir dizi ama sonuçta dizi olduğu için çok abartılmış bir dizi. Neden palaya gelecek olursak yakın tarihte ACE gibi isimi canlandırdığı için..
Memati'nin sloganını sevdim :D
Ramiz dayıya verirdim ama yaşamıyor...
Kuzeyden başkasına oyumu vermem
Erdal dan daha iyisi olmaz
Ahahhahaha kuzeyle erdal arasında kaldım
toplantı yabacaz
Pala diyorum 😂
Sence?
Oo abi saygılar 🖐️ bu garibi hoş gör adını izinsiz ağzımıza aldık
Pala olurdu bence
🙏 yorum ve like için herkesin seçimi kendine has sonuçta saygı duyarım.
Güzel soru. İskender Büyük bugğnkü Ümit Özdağ
Ne bakıyon lan zam var harç var ne bakıyon
mematiye verirdim
İskender büyük 😄
Yılmaz ya😍
Memati reis djsjs
İskender bıba
Erdal baggal ve ya Sabri abi
Yılmaz
Kuzey
pala olurdu
Ramiz Karaeski
Jasse Pinkman
işsiz
Ramiz Dayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?