Okulun en kötü kapli kızı onur belgesi almış sizce bu normal mi?

Okulun en kötü kalpli kızı onur belgesi almış insanlara vuran zorbalık yapan herkese küfür eden bir kız farklı sınıflardayız ama görüyorum yani kızı erkekleri kullanan kaşar biri onur belgeside trafik kurallarına uyan güzel davranışlı insanlara veriliyor okuldan kimseye verilmemiş onur belgesi bu kıza verilmiş sizce hocaların kafasında var mı herkese ana bacı küfür eden aşagalayan bir kız bu böyle bir kıza neden onur belgesi verilir sizce dürüst olun?

Okulun en kötü kapli kızı onur belgesi almış sizce bu normal mi?
Cevapla