Oyunuzu hangi partiye vermeyi düşünüyorsunuz?
Ak parti
Chp parti
Diğer partiler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oyunuzu hangi partiye vermeyi düşünüyorsunuz?
Oyum Kemal Kılıçdaroğluna tabi ki. Binlerce sebep var ona oy vermem için ama her şeyden önce güvenilir ve dürüst olduğu için ve bu ucube tek adam sisteminden kurtulacağımız için.
Bir düşünün neden Millet İttifakı içindeki Karamollaoğlu, Babacan, Davutoğlu ve Uysal en başından beri hep Kılıçdaroğlu aday olsun istediler? Bu ucube tek adam sisteminde seçilen kişi eğer isterse seçildikten sonra her şeyi yapar, ittifak içinde olduklarına sırtını dönebilir, tüm güç onda oluyor çünkü, kim engel olabilir ki buna? İşte bu yüzden seçilecek kişinin gerçekten dürüst ve güvenilir olması gerekiyor ki seçimi kazandıktan sonra bu ucube sistemden çıkıp parlamenter demokrasiye geçelim, hukuk devleti olalım, kuvvetler ayrılığı olsun, yargı bağımsızlığı olsun.
İttifaktaki bu saydığım isimler, siyasi zihniyet ve yapı olarak Kılıçdaroğluyla tamamen zıt olmalarına rağmen onu desteklemelerinin tek nedeni dürüst ve güvenilir olması, seçimi kazandıktan sonra parlamenter demokrasiye geçecek olmamızdır. Çünkü gerçekten demokrat olan, adam satmayacak, iki yüzlü olmayan, dürüst ve güvenilir olan tek liderdir Kılıçdaroğlu
Cevap
11Cevap
Tühh chp diyecektim yaa. Anket firmalarına hep öyle söyledim 😅
Adalet’le kalkınmak için Memleket partisine oy vereceğim
Allah'ın izniyle bu kez oyum Kılıçdaroğlu'na inşAllah
Akp ye vermeyi düşünüyorum.
AKP her şey güzel yapıyor
Partiye mi vercez
Muharrem İnce ye verecen
Boş oy vermeyi düşünüyorum
Niye ki bana ver oyunu
D tuvalet terliği
Memleket
VATAN için AKP MHP
Muharrem ince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?