
Terraform edilip yaşama uygun hale gelse güzel olur muydu sizce?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Terraform edilip yaşama uygun hale gelse güzel olur muydu sizce?
Evet zaten dünyadan çok daha güzel hatta hayal ettiğinizden daha güzel milyarlarca gezegen var ama bunlardan hangisi yaşama uygun ya da atmosferi nasıl bilmiyoruz maalesef. yine de bu tür gezegenler de yaşamanın yollarını bulabilirsek bence harika olurdu. yine de bu tür seyahat için daha hazır olduğumuzu düşünmüyorum. şu an zaten daha çok Mars ile ilgili çalışmalar yürütülüyor
Bu yüzden de yaşama uygun hale getirmek ya da orada bir şekilde hayatta kalmayı başarmak bence güzel olabilirdi çünkü dünya yakında yaşanabilir bir gezegen olmaktan çıkacak bence bu yüzden de dikkat etmeliyiz
Mavi yeşilin en güzel tonlarına sahip olan dünyamızın yerini hiçbir taklidinin (terraform) dolduramayacağı ne acı bir gerçek. Binlerce yıllık evrimde öteki dünyaları merak edip oralara ulaşma arzusuyla gelişen bizlerin, keşfettiğimiz yerleri sahip olduğumuz en değerli mekana dönüştürmeye çalışması ne büyük bir ironi.
Dünyanın eşsizliğini hissetiremeyeceğini düşünüyorum. Dönüşüm gerçekleşebilseydi bile güneş sistemin de dünyaya anca ileri uç karakol (bilimsel, askeri, sanayi) olabilen fazla tadsız bir yer olurdu sanırım.
Güzel olurdu çünkü kolonizasyon için yakın menzilde;öte yandan güneş sistemimizde böyle ikinci bir adres olmadığı için koloni hayatını okyanus altına götürmek mantıklı hemen hiç bir felakette (kızıl dev hariç) okyanus altı canlılar zarar görmeyecek çünkü
Arkadaşlar, biz virüs gibiyiz. Bütün galaksiyi enfekte etmeden bu gerçekle yüzleşmemiz lazım. 4 buçuk milyar yıllık dünyayı birkaç bin yılda ne hâle getirdik. Sakin olmamız, en azından yavaş yayılan, iyi huylu virüsler olmamız lazım.
Cevap
14Cevap
Ya çok enteresan değil mi sonsuz bir boşlukta havada asılı bir sürü gezegen var düşmeden duruyorlar. Sadece bur tanesinde yaşam var. diğerlerinin amacı nedir onu da bilmiyoruz.
Bir yerin yurt olması kolay değil, güzel olsa bile herşeyi bırakıp gidebilecek miyiz
Ben şahsen insanlığın başka bir gezegende yaşayacağına inanmıyorum.
Elon Musk'a güven 👍🏻
Haya su ihtiyacı karşılamak zorunda yeni bir dünya arayışı devam ediyor?
Aman oraya nasıl gitcez
nasa'dan yeni masallar. peh
Uygun olanlarda sanki yaşadık.
çok fazla volkanik aktivite olurdu
Güzel olurdu ben giderdim 😄
Eskimiş futbol topuna benziyor
Evet güzel olur
Evet
Ağaçsız yaşam olmaz.
Ne güzel olurdu
Olur bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?