
Ev alma komşu al dedikleri bu olsa gerek 😂

Ev alma komşu al dedikleri bu olsa gerek 😂
Hayır kızıp evi satmazdım uyarıda bulunurdum. çünkü zaten bu zamanda ev bulmak yani almak kolay değil. insan oldukları sürece bence güzel laftan anlarlar. anlamıyorlarsa da şikayet ederdim.
Cevap
13Cevap
Bende çok görültü yapıyorum deyneğim ile tak tak tak diye, bunu sorun etmem komşularım ile aram çok iyi zaten öyle bir şey asla olmaz
Ahahh ben de onlara bela olurum ama daha kötü insanlara satmak fikri iyiymiş :D
Yani büyük konuşmak istemem ama cidden insanın yaşadığı yer cidden huzur vermeli. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. Keyifli geceler.
Parti yapıyorsak sorun yok. Eğlensin gençler😁
boşuna demiyorlar ev alma komşu al diye
o raddeye gelen mutlaka vardır
Hayır , yapıyorlar ama aldırış etmiyorum. Çoluk cocuk sahibi insanlar , çocuk olan evde ses cıkması gayet doğal
Valla insana herşeyi yaptırır o komşular ama bi ses için de güzelim ev satılmaz haha
Yalıtım yaptırırım 😄
Çözüm odaklıyım kiracı bulmak zor sonuçta 😄
Halihazırdaki kiracı candır atmaya kıyamam😄
Anlaşırız parasını sokağa atmam kiracımın 😄
Aynenn 😂😂👍
Onları evden atırırım
Ben baya baya çirkefleşebiliyorum :D korkup kendileri çekip gider zaten
Tabii, kiminle dans ettiklerini gösteririm onlara 🤨
sjsj sen istediğin zaman ulaş 😃
Anlaştık bebiş 😃
Bunlara ne yapsa haklilar
asla öyle yapmam
Hayır, hiç uğraşamam.
suriyeli çok çocuklu bir aileye seve seve satardim
Yalnız kadın gider ayak iyi ayar vermiş 🙃
Kulübemi kimseye satmam 🐶
Belki
Önce sağlık sonra huzur mutluluk
Alt komşu taşınacak zaten. Hahaa.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?