Cumhurbaşkanlığı için daha genç biri aday olsa iyi olmaz mıydı?

40 yaşını doldurmuş olmak gerekiyor en az 45 50 yaşında birisi aday olsa daha iyi olmaz mıydı 50 çokta yaşlı sayılacak bir rakam değil bence sizce?

Cumhurbaşkanlığı için daha genç biri aday olsa iyi olmaz mıydı?
Cevapla