Yani tamam 2. turda destekleyecek ama hepsi baştan beraber olsa iyi olmaz mıydı ☹☹☹
6lı masanın ve yani KK'nın sevdiğim yanı her kesimi temsil edebilmesi. Alevisi kürdü solcusu hatta sağcısı. Bana sorsan Ince olsun Imamoğlu olsun Yavaş olsun Kılıçdaroğlu olsun fark etmez ama her kesimi aynı çatıda toplayacak iki isim var biri İmamoğlu öteki KK
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
ince balon ulkeyi dusunen biri degil reklamini yapiyor gencler oy verecek falan saniyor da hepsi liseli ergen oy kullanma hakkina bile sahip degiller.
Olmaz zira 9 seçimi kaybetmiş 75 yaşındaki bir adama oy vermek istemeyen ciddi bir kesim var.
Sağcı olup da kemali destekleyen kimse görmedim
Son birkaç gün kala öyle yapacağını umuyorum.
Niye 6 li masayı destekliyormus? Adam Cumhurbaşkanı olacak rakibini niye desteklesin?
Ah şu inceye bu millet bi sans verse keske
İşleri bozmak için var utanmaz herif muharrem