İnce de 6lı masayı desteklese ilk turdan ne güzel olmaz mıydı?

Yani tamam 2. turda destekleyecek ama hepsi baştan beraber olsa iyi olmaz mıydı ☹☹☹

6lı masanın ve yani KK'nın sevdiğim yanı her kesimi temsil edebilmesi. Alevisi kürdü solcusu hatta sağcısı. Bana sorsan Ince olsun Imamoğlu olsun Yavaş olsun Kılıçdaroğlu olsun fark etmez ama her kesimi aynı çatıda toplayacak iki isim var biri İmamoğlu öteki KK

İnce de 6lı masayı desteklese ilk turdan ne güzel olmaz mıydı?
Cevapla