Depremden sonra ailemin evine geldik, eşim şu an işsiz. Yine de ayrı eve çıkmalı mıyız?

Kayseride yaşadığımız depremler sonucu evde de çatlaklar olunca korku endişe arttı duramadım evde bugün eşyalarınızı toplayıp köyümüze taşındık annem babam hep birlikte bizim evde kalalım diyo eşim ayrı eve çıkalım icguveysi olmak istemiyorum diyo kayseri taşınmadan öncede annemlerle yaşıyorduk. 2 yıl annemlerle 2 yıl da kayseride yaşadık deprem yüzünden geri dönmek zorunda kaldık eşim şu an işsiz siz olsanız ne yapardını?
Depremden sonra ailemin evine geldik, eşim şu an işsiz. Yine de ayrı eve çıkmalı mıyız?
Cevapla