Diyarbakır'da depremi yaşadık, iki gün sokakta kaldıktan sonra evimize geri girdik. Evde kalmamız riskli mi?

Çok korkuyorum artik ecelim geldi demiştim o an ölüme gideceğimi sandim şükür bişey olmadi iki gun ne olur nolmaz diye disarda arabada yattık bazi komşularımızın da evlerine girdigini görünce cesaret alıp bizde girdik ve evde kalıyoruz saat 1 buçuk hala uyuyamadim insan korkudan uyuyamıyor Allah bidaha böyle bi acıyı yaşatmasın 🙏
Diyarbakır'da depremi yaşadık, iki gün sokakta kaldıktan sonra evimize geri girdik. Evde kalmamız riskli mi?
Cevapla