Akp nin Hüda-par , CHP nin HDP ile iş tutmasi mi ⁉️⁉️
Son 3-4 gündür koyu solcu ve sağcılar ciddi anlamda MUHARREM İNCE 'yi destekliyor
HÜDA-PAR ve HDP yüzünden çok oy kaybedecekler.
Şimdi den MUHARREM İNCE HAYİRLİ OLSUN ⁉️⁉️
Akp nin Hüda-par , CHP nin HDP ile iş tutmasi mi ⁉️⁉️
Son 3-4 gündür koyu solcu ve sağcılar ciddi anlamda MUHARREM İNCE 'yi destekliyor
HÜDA-PAR ve HDP yüzünden çok oy kaybedecekler.
Şimdi den MUHARREM İNCE HAYİRLİ OLSUN ⁉️⁉️
Hdpnin millet ittifakına falan katıldığı yok. Ona bakarsan tip de destekleyeceğiz dedi. Sadece oy verecek adayları olmadığı için CHP'ye verecekler. Bende destekliyorum inceyi ama aday olması oy bolmekten başka bir işe yaramaz. Zaten inceye verecek seçmen AKP'den gelmez gelirse CHP'den gelir buda oy böler. Hudepar katılsa nolur katılmasa nolur oyu kaç ki bu adamların zaten
yanş-lış biliyorsunuz. 1. turda oy dağımı önemli değil. öncelik % 50 geçilemeyecek.
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Ben AKP'li değilim ayrıca CHP'li de değilim. Tamamen inceyi destekleyen bir insanım. Peki ikinci tura ince ve Erdoğan kalırsa nerden biliyorsunuz incenin kazanacağını çünkü bir kez yenildi bir daha yenilir. Diyeceksiniz ki kemal kaç kez yenildi. şu an da Kılıçdaroğlu bu platformda ilkkez yarışacak
bakın o gün için bir sürü olaylar yaşandı chp bir çok sandıkta temsilci bile bırakmamış 1500 sandıkta temsilci yokmuş.
kılıcdaroğlu bizzat kendi seçim günün de tv genel müdürünü arayyıp inceyi çok gösteriyorsunuz fazla göstermeyin demiş.
ince seçim gecesi veri istemiş chp den veri vermemişler.
adam o gün için diyor ki napayım böylr bir ortamda , sandıkların başında adam yok , veri yok , kalksam bişi desem chp ana binasını yıkarlaradı chp sevgimden atatürk partisi diye ağzımı açadım diyor.
bakın neden kılıcdaroğluna oy vermemeliyiz?
biz partili c. b istemiyouz ama kılıcdaroğlu c. b olursa 6 partili cumhurbaşkanlığı dönemi olacak :D
6 baş var ve hepsi ayrı kafada ayrı zihniyette ayrı fikirde. bakın net söylüyorum , 2. turda ince harici biri kalırsa gider rte ye veririm ve ben rte yi hiç sevmem.
ülkeyi 6 kişinin gondiklemesindense 1 kişinin gondiklemesi iyidir.
Ben hiç oy vermedim. Vermem de. Bugüne kadar hep muhalefet kimse ona oy verdim yani karşısındaki en güçlü kişiye. Bana inceyi anlatmayın ben zaten destekliyorum diyorum. Oğuzhan ugurla olan programı incelemenizi öneririm. 6 parti var evet ama hudepar gibi bir parti de cumhur ittifakinda nasıl ona oy vereceksiniz. Eliniz gidecek mi. Ben Kılıçdaroğluna oy verin demiyorum. Eğer anketler troll değilse inceye zaten hayırlı olsun
Muharrem İnce tabiki ♥️♥️♥️
,,+1
Cevap
11Cevap
Bi haltan anladiğin yok haberin olsun, incenin alcagi maximum oy %15 dır xdd
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Irkçılık. Hdp yi iş ortağı tutacaklarını biliyordun. Bakalım hdp masaya gelemez diyen ne yapacak 🤣
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Koyu solcuyum ilk defa birisini destekliyorum
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
İnceden başka adam mı var
Ben de inceciydim daha düne kadar. Kazanamaz maalesef.
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Bir dönem akp de cok kan kaybetmisti secim gunu yasli ve hasra bi tanidigimiz emekliyerek oy kullanmaya gitti o isler oyle olmuyor iki dansla
öyle bir şey olmayacak ergenler hayal dünyasında yaşıyorlar
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Ben hic duymadim
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Cumhurbaşkanı tekrar seçimi kazanacak.
Kılıçdaroğlu kazanır, gerisi faso fiso
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Ne olmuş gene
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Hm analiz
Muharreme veririm
Muharrem İnce %5'i geçerse dön gel bana
seçim şu şekilde ilerler.
1. tur % 50 +1 alan parti kazanır. sen akpye vermediğin sürece sorun yok.
Ama 2. tura kim kalır?
en yüksek oy alan iki partıi kalır.
siz bu şekide hareket edersenix en iyi 2 parti akp ve chp olacak.
ve 2. turda akp alır hertürlü.
ama muharrem inceye verirseniz bi ihtimal en iyi 2 partiten biri muharrem ince olur ve 2. turda da akp ve muharrem ince yrrışır ve inanın muharrem ince ezici üstünlük sağlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?