Polisin bildirdiği 6 ölü, 7 yaralı varmış. Yehova Şahitleri merkezinde olmuş ve saldırıyı düzenleyenler kaçmış, polis peşlerinde… Nedir bu olanlar, bilgisi olan var mı?

Polisin bildirdiği 6 ölü, 7 yaralı varmış. Yehova Şahitleri merkezinde olmuş ve saldırıyı düzenleyenler kaçmış, polis peşlerinde… Nedir bu olanlar, bilgisi olan var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Kendi memleketimde olup bitenleri takip edemiyorum elin Hamburg'unda olanı nereden bileyim
Bunlar Almanya'nın gelişmesini istemeyen dış güçlerin işi. Frank-Walter Steinmeier'in ülkeyi şaha kaldırdığını gören ülkeler kıskançlıklarından dolayı Almanya'yı engellemeye çalışıyorlar ve
Yanlız o ve çetesini hapishane de sistematik olarak yok ettiker sanki mahkeye çıkmadan
@çıngıraklıyılan2001 Eş zamanlı mı yoksa periyodik aralıklarla mı
Aynı şeyi dış güçler bize de yapıyor
Periyodik olarak
@çıngıraklıyılan2001 tamam canım
sebebi bilinmiyor saldiriyi düzenleyenler kacmadi ölülerin icin den biri diye tahmin ediliyor kacmasina dair kanit yok ve büyük ihtimal kendnini de öldürdü
Kanka biz ne bilek hamburgu mamburgu biz bağcılar esenyurt biliriz
Dünyanın her alanında Şeref yoksunu pislikler olduğu için alıştık bunlara umarım Pislikler son bulur artık yetti be dünyayı kirlettiler
Evet haberim var. Yehova şahitlerine yapıldı saldırı. İlk bilgilere göre saldırıyı yapan da eski bir yehova şahitleri üyesi. Çok üzücü.
almanya'da hâlâ naziler var. olabilir yani. normal bir olay.
Olur öyle şeyler, büyüyünce unutursun yavrum
Terör destekçisi ülkelerde olur böyle şeyler..
Okudum ve gordum. Yani haberlerde gordum. Ne edelim yapacak bir sey yok olmayacakti ama oldu iste
Üzücü bir olay ama almanya da olan bir olay bizi niye ilgilendiriyor?
almanyada en sevdiğim ve en sık gittiğim şehir :(( çok üzücü
Allaha emanet yaşıyoruz, zaman geçtikçe insanlığımızı kaybediyoruz.
Almanya da gangsta çok aralarında bişey çıktıysa o da olabilir
Kiliseye girip önüne gelene vurmuş sonrada kendini intahar etmiş. Olay bu. Neden yaptığı bilinmiyor.
Önce ülkene bak bırak Almanyayı şurayı bizene alla sen
Ülkemizde 50 bin kişi hayatını kaybetti , tek derdimiz almanyamı şimdi.
Yani bu olayda bize patlamasa bari...
banane istersw iç savaş çıksın
Almanya düşündün bizene
Yine birileri cinnet geçirmiş olmalı..
Sasirttin beni almanyaa
Kendi dünyamdan haberim yokki benim 🙄
O sırada ben neredeymişim 😒
Olur bunlar bizde seçim var
Almanya'da mı yaşıyoruz biz? ☹️
Almanya bizi gisganiyo
En son 8 di
Allah rahmet eylesin
Kimin yaptıdıgını da biliyorum
Vallahi ben yapmadım
Kıvanç tabii
Bak ya bu ırkçılık
Allah rahmet eylesin
Yeni duydum
Bilgim yok
Yokk
of ya :(
* koyim almanların gebersin domuz dölleri
Olan olmus evet