Deprem şehrinden geldik, bu kadar iyiliği karşılıksız yapması normal mi?

Deprem bölgesinden İskenderundan geldik Ankara 'ya. Bize burada bir iş adamı ev verdi, içine eşyalarını dizdi. Abimi ve beni kendi şirketinde işe aldı. Babamı da şantiyesinde bekçi olarak işe aldı. Depremde telefonlarımızda gitti bize yeni iPhone cihazlar aldı. Bütün bunları yapması bizi çok şaşırtıyor. Bu kadar iyilik beklemiyorduk bu devirde alışık değiliz böyle insanlara. Bir insanın bize bu kadar iyilik yapması normal mi sizce? Ben yaşadığım sürece hiç korkmayın, her şey çok güzel olacak, artık İskenderunu unutun bundan sonra Ankaralısınız diyor. Bu kadar iyiliği karşılıksız yapması normal mi? Elektrik su doğalgaz internet telefon erzak giderlerimize kadar karşılıyor.

Deprem şehrinden geldik, bu kadar iyiliği karşılıksız yapması normal mi?
Cevapla