Depremde hiçbir yere maddi yardım etmeyen kişi hakkında ne düşünürsünüz?

kesin beni taşlayacaksınız ama.. ne düşünürsünüz merak ettim. etmeyen insan için vicdanı yok diye düşünüyorum. bir sigara yerine bile 20-30 TL atılır. En kötü bazı kurumlara güvenilmiyorsa Ahbap'a atılır.

Depremde hiçbir yere maddi yardım etmeyen kişi hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla