Bu insanlar çok mu nankör yoksa yönetim gercekten onların dediği gibi vasat mı?

Siyaset tartışmasını sevmiyorum sevmiyorum dedikçe içine çekiyorlar. Ben akp oy vereceğim diyince çok samimi arkadaşım bile hakaret etti bana. Ben her görüşe saygı duyarken onlar neden saygı duymuyor. Her liderin olduğu gibi Erdoğan'ın da hataları vardır ama bu adam hiç mi bişey yapmadı bu ülke için. İki kişinin arasında kaldım dün gece siyaset tartışmasında bana yuklendiler sanki bir tek benim oyumla iktidarda kalmış gibi 20 yıldır. Ben o adama bir kere oy verdim kaldı ki hiç bişey yapmadı bu ülke için. İçkiyi rahat içemiyormuş özgürlüğü yokmuş açız diye bağırıyor. Ya bunların bu devlete düşmanlığı neden ya.
Bu insanlar çok mu nankör yoksa yönetim gercekten onların dediği gibi vasat mı?
Cevapla