Genelbaşkanlar cumhurbaşkanı yardımcısı olacakmış.%2lik kesimi temsil eden adamlarin böyle bir makama gelmesi mantıklı mi sizce?

Tamam Erdoğan gitsin. burada anlaştık. Gelenlerin daha nitelikli becerikli olmasi gerekmez mi? Gültekin Uysalin cumhurbaşkanı yardımcısı olmasi sizce de çok absürt değil mi? Adam 2 koyun gudemez geleceği makama bak?
Genelbaşkanlar cumhurbaşkanı yardımcısı olacakmış.%2lik kesimi temsil eden adamlarin böyle bir makama gelmesi mantıklı mi sizce?
Cevapla