
İyi günler, Arkadaşlar Deprem bölgesinden tahliye olurken şehir çıkışında evrak düzenlemelisiniz.
Örneğin; Hataydan➡️Ankaraya gidecekseniz Hatay Erzin ilçesinde şehir çıkışında Yol Kontrol Noktalarında evrak doldurmalısınız, dolduracağınız o evrakı gittiğiniz şehrin Valilik/Kaymakamlık, a teslim edeceksiniz en azından gideceğiniz şehire kadar harcadığınız yakıt tutarınızı geri alabilirsiniz. Bu uygulama 14 Şubat tarihinden bu yana yapılıyor fakat hala bilmeyen vatandaşlarımız var, yeterince mağdur olundu lütfen bilgilendirelim daha fazla mağduriyet yaşanmaması açısından. Lütfen sesimiz çıktığı kadar duyuralım bu husus çok önemli
⚠️Not : Bu uygulama sadece hususi araçları olanlar için geçerlidir. Kendi aracı olmayıp otobüs ile Seyehat edecek olanlar vatandaşlar için ücretsiz otobüsler mevcut.
İyi Seyehatler🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar