Deprem bölgesinden tahliye olurken ne gibi işlem yapılmalı?

Deprem bölgesinden tahliye olurken ne gibi işlem yapılmalı?

İyi günler, Arkadaşlar Deprem bölgesinden tahliye olurken şehir çıkışında evrak düzenlemelisiniz.

Örneğin; Hataydan➡️Ankaraya gidecekseniz Hatay Erzin ilçesinde şehir çıkışında Yol Kontrol Noktalarında evrak doldurmalısınız, dolduracağınız o evrakı gittiğiniz şehrin Valilik/Kaymakamlık, a teslim edeceksiniz en azından gideceğiniz şehire kadar harcadığınız yakıt tutarınızı geri alabilirsiniz. Bu uygulama 14 Şubat tarihinden bu yana yapılıyor fakat hala bilmeyen vatandaşlarımız var, yeterince mağdur olundu lütfen bilgilendirelim daha fazla mağduriyet yaşanmaması açısından. Lütfen sesimiz çıktığı kadar duyuralım bu husus çok önemli

⚠️Not : Bu uygulama sadece hususi araçları olanlar için geçerlidir. Kendi aracı olmayıp otobüs ile Seyehat edecek olanlar vatandaşlar için ücretsiz otobüsler mevcut.

İyi Seyehatler🙂

Güncellemeler
+1 yıl
🔈🔈
Deprem bölgesinden tahliye olurken ne gibi işlem yapılmalı?
Cevapla