Deprem sonrası yapılmaması gerekenler neler?

Gelen yardımlar yeterli ama gerekli insanlara ulaşmıyor. Sokaklarda boş sular, kutular içinde kıyafetler boş boş duruyor. Yardım getiriyorsanız da ara sokaklara girip dağıtın. Ana yollarda, geçişin çok olduğu yerlerde 5 yıl, 10 yıllık erzak toplayan insanlar var. Depo yapıyorlar. Bence en iyi yardım eden kuruluşlar ahbap, babala. Burada fazla internet çekmiyor. Hadi Allaha emanet olun. Pazarcığa doğru devam ediyoruz, köylerde, yardım bekleyenler var, halen... Yolculuğa devam

Deprem sonrası yapılmaması gerekenler neler?
Cevapla