Herkesin psikolojisi çok bozuk her mahallede ücretsiz psikolog kabini gibi bir şey açılmalı siz ne düşünüyorsunuz?

Ya psikoloji falan bırakmadı bu millet deprem ayrı bir olay bide bu milletin bağırış çağırış endişeleri yıprattı her mahallede bir kabinde psikolojik tedavi olmalı bence şu durumda kimse normal değil millet hastalığı için bile gitmiyor hastaneye ayaktayken, yatarken, bacaklarım belim titriyor yani bir bende olamaz bu sorun şaka maka değil ilerde daha ciddi sorunlara yol açabilir siz ne düşünüyorsunuz

Herkesin psikolojisi çok bozuk her mahallede ücretsiz psikolog kabini gibi bir şey açılmalı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla