2 ampül değiştirmek için 400 TL ücret istenmesi sizce de iyi niyetin suistimal edilmesi değil mi?

Yazıklar olsun mu?
2 ampül değiştirmek için 400 TL ücret istenmesi sizce de iyi niyetin suistimal edilmesi değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birçoğunuz ampul değiştirememeyi aşağılamışsınız ancak insanların geçmişlerinde yaşadıkları kazaların travmya dönüşebildiğini unutuyorsunuz sanırım. Komşuya, eşe, dosta değiştirme fikri de çok dahiyane bir fikir değil muhakkak aklına gelmiştir. Sonuç olarak bir elektrik ustasından servis almayı tercih etmiş ve bas baya kazıklanmış.. 5 dakikalık mesafeden 1 dakikalık iş için gelip 400 TL almanın hiçbir mantıklı açıklaması yok. Tabi ki bedava yapılmaz ancak 400 TL de alınmaz.. tşklr
2 ampül değiştirmek için 400 TL ücret istenmesi sizce de iyi niyetin suistimal edilmesi değil mi?
Cevapla