Stadyumlarda "Çok yaşa başkanım" diye bağırınca normal, hükümet aleyhine sloganlar atılınca mı anarşist mi olunuyor?

Stadyumlarda "Çok yaşa başkanım" diye bağırınca normal, hükümet aleyhine sloganlar atılınca mı anarşist mi olunuyor?
Cevapla