Hatay’da yaşıyorum depremi çok çok net yaşadım hergün sallanıyoruz bana öyle bir şey söyleyin ki bir nebze korkum azalsın?

Hatay’lıyım deprem gecesi film izliyordum 3:40 gibi uyudum sonra inanılmaz bir gürültü ve sersemlikle kalktım bir anda elektirik kesildi bardaktan boşalan bir yağmur var öyle bir sallanıyoruz ki annemin çığlığı ve gökyüzünde mükemmel bir ışık kıyametimi yaşadım diyebilirim benim gibi binlercesi psikolojik olarak yok oldum iki defa Elazığ depremi yaşamama rağmen
Hatay’da yaşıyorum depremi çok çok net yaşadım hergün sallanıyoruz bana öyle bir şey söyleyin ki bir nebze korkum azalsın?
Cevapla