Bu deprem zamanında her zamanki gibi rahat yaşamak doğru mu?

Gezmek, paylaşım yapmak, cinsel içerikler izlemek, vs. gibi şeylerden sizce kaçınmalı mıyız. Veya bunun sınırı nedir. Normalleşme olmalı mı olursa ne zaman ve nasıl olmalı?

Bu deprem zamanında her zamanki gibi rahat yaşamak doğru mu?
Cevapla