O Ankara yönelik yarışmacıların tepkilerini ve yarısmaya nasıl etki edeceğini, yani yarışamların bu durumda yarısmaya etkilerini o anları paylaşması ölmesi ve izleyenlerin izlemesi beklentisi gayet normal.
Acun Ilıcalı böyle art niyet ile işine gücüne kendine laf ettirecek bir insan değil diye dğşünüyorum.
Eleştiriyi yapan kızın ki ya cahilce bir bakış veya prim kasmak, ki bu da çok çirkince bir şey olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O Ankara yönelik yarışmacıların tepkilerini ve yarısmaya nasıl etki edeceğini, yani yarışamların bu durumda yarısmaya etkilerini o anları paylaşması ölmesi ve izleyenlerin izlemesi beklentisi gayet normal.
Acun Ilıcalı böyle art niyet ile işine gücüne kendine laf ettirecek bir insan değil diye dğşünüyorum.
Eleştiriyi yapan kızın ki ya cahilce bir bakış veya prim kasmak, ki bu da çok çirkince bir şey olur
Haklı, ayrıca yarışmacıların deprem haberi aldıktan sonra birbirini yemeye devam etmesi de ayrı ironi :D
Adam oisi reyting icin yapiyor zaten de bunu gundeme alip duyar kasandan korkmak lazim