Depremin Amerika tarafından tetiklendiği söyleniyor. Bu konuda senin fikrin nedir?

Depremin Amerika tarafından tetiklendiği söyleniyor. Bu konuda senin fikrin nedir?

Depremin kendiliğinden olduğunu mu düşünüyorsunuz yoksa dış güçlerin etkisi olduğunu mu düşünüyorsunuz?

#deprem

#smell

Depremin Amerika tarafından tetiklendiği söyleniyor. Bu konuda senin fikrin nedir?
Cevapla