Depremler iyice arttı. Rahat uyku uyuyor musunuz?

Artık daha abartı olmaya başladı. Ne yapacağmızı bilmiyoruz. Tedbir alana kadar ölebiliriz :( Tek ihtiyacımız olan tek şey dua etmek. Psikoloji olarak çöküntüdeyim.99 depreminden bile en kuvvetli en ağırı bu depremler.. Bir kızın videosunu gördüm. Artık yeter yoruldum diye.. Aklıma o video geldikce daha da onlara üzülüyorum. Rabbim herkesin yardımcısı olsun.

@54srp

@birsuskuncicek

Sizin yorumlarınızı da almak isterim. Haddimi aştıysam affola.

Depremler iyice arttı. Rahat uyku uyuyor musunuz?
Cevapla