1939 Erzincan depreminde dönemin savcısı mahkumları depremzedelere yardım için serbest bırakıyor. Bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz

1939 Erzincan depremi sonrasında dönemin savcısı İzzet Akçal mahkumlarla bir konuşma yaparak onları depremzedelere yardım etmeleri için serbest bırakır. Tek bir koşulu vardır"Hiçbir şekilde kaçmayacaksiniz.. Canla başla çalışıp işiniz bitincede cezaevine döneceksiniz "Günün sonunda tek bir mahkum bile firar etmez..
1939 Erzincan depreminde dönemin savcısı mahkumları depremzedelere yardım için serbest bırakıyor. Bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz
Cevapla