AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Sen aç kalmazsın da aç kalacaklar var , Böyle konuşmalar tepki çeker herkes gönlünden geçeni fazlasıyla veriyor zaten
Ne saçmalıyor bu ya, kafayı yer insan. Kira, fatura, krediler, kartları kim ödeyecekmiş, bunun da cevabını vermiş mi?
Borc alıp oraya gönderip destek te bulunan gönüllü insanlar bile varken vali efendi doğru yere parmak atmış.
Evimi var maaşım var neyim var vereceğim bu kadar Benim evim olmasa da 10 tane üniversite bitirip de Neyi ne vereceğim yani
Boş yapmasın maden bu kadar duyarlı bütün maddi servetini bağışlasın görelim. Millet zaten elinden geleni yaptı
Bu şahsı sopayla dövmek lazım. Çürük binalar yapılırken neredeydin h. e. r. g. ele
demek gerekir buna
Ana avraaaat bir sövuyorum ki buna kendi zikkimlanmasin suratsiz giydigi montu bile kac para alacaksin odunla dövceksin bunlari kendi bagislasin maasini aç kopeklerr zevkisefa içinde Allah burnunuzdan getirsin herşeyi
Zaten vali olmuş popülizm kasıp daha yüksek mevki ya da daha iyi şehir valiliği istiyor. Şu açıklama tam bir facia maalesef
Bağışlıyoruz zaten. Adı vergi. Gelir vergisi %27lere varıyor. Vali cahil halk cahil, o yüzden durmak yok yola devam👍
kendisi 2 sene maasini verse iscinin alin yerine dokunmaya gerek yok zaten isciden aldiginiz vergi yeter size cok bile
Memurlar işçiler değil de bakanlar millet vekilleri bir aylık maaşlarını bağışlasınlar bak nasıl yardım toplanıyor
Milletvekilleri almasın bir ay maaş bir şey olmaz. Gariban vatandaşa bir ay bile farkeder.
Onu bilmem de sigara içenler içmeyip parasını gönderse super olur
Bu hukumetin gittigi yol yol degil. Milletin parasina goz koymuslar orasi belli zaten ama bunu cikip bu kadar rahat soyleyebilmeleri olayin tadinin kactigini gosterir
80 milyon koso 20 yilboyunca doyuramadik bu hukumeti
kardeşim bi akıllı açıklma yapın skcm bi de size sövmeye zaman harcıyrz
Memurun işçinin maaşına niye göz dikiyorlar arkadaş o mu karar veriyor kimin maasinin yatıp yatmamasina? İnsanlar zaten üç kuruş maaş alıyor hepsi kendi gibi tonla maaş almıyor
Makam araçları zaten memurun beş aylık maaşından fazla hıyarlarrin
Yaw şimdi işçiye gelene kadar patronlar kendi haklarını versin işçiye sıra gelmez bence
Ben kabul etmiyorum şahsen kat trilyon para toplandı nerede o paralar
Doğru söylüyor fakat malının zekâtını vermeyip devletten vergi kaçıran zenginler zannediyor mu ki o mal onlara hayır getirecek esas onların bu paraları vermesi lazım
Dünya kadar para verildi hala ne maasi anlamadık acikcasi
Vatandaşın üç kuruş parasına da iyice göz dikmeye başladılar.😂
Makam araçlarını satalım ya da bu daha mantıklı sanki.
Cebinden para versene lan çaldıklarınızdan verin o kadar devletin parasını çaldınız
1+1 evi bile millete 6000-8000 liraya dayarlarken nerdeymiş bu şahıs vatandaşı ev sahiplerinin insafına bırakan kimler maaşı bağışlayınca kirasını kim verecek nerde kalacak ne yiyip içecek..
Devlete çöken Hırsız müteahhitler bir ay çalmasın ne olur …
Verilenleri düzgün şekilde kullanabilirlerse gerek kalmaz zaten sayın valim
çok güzel mallarının %10'nu bağışlamaya kendilerinden başlasınlar görelim.
O kadar bağış yapıldı onlar nereye gitti hala neyin bağışı bu
Mantıklı maaş yerine 30 günlük yemeği verilmeli kiraları ödenmeli yeter
Zaten 1 aylık maaşıyla ancak o giderleri karşılıyor vatandaş, bir de faturalarını ödüyor. Çalışan nüfusun yarısı asgari ücret alıyor zaten.
Ömrün boyunca her alanda en ağır vergileri öde, binde bir olacak bir afet de yine senden fedakarlık beklensin 😡 Bu halka, bu millete bakmak yardım etmek zorundasınız.
Vali bey işçiler bir ay maaş almayıp neyle geçinecekler? Çoluk çocuk evde taş mı yesin? Millet karnını doyurdu da birikim yapmaya para mı kaldı. Kendi tuzu kuru tabi, konuşuyor öyle
Çok şeyse kendisi versin mal varlığından beyinsiz herif
Bu grizekalı herifleri vali yapan ülkeden bir bok olmaz.
Vekillerin maaşını kesseniz? Neden memuru, işçiyi, öğrenciyi öne sürüyorsunuz?
Demi komik yani harbiden
@pirpirella000 evet çok
Herkes konusuo isteeeee😏
@pirpirella000 aynen öylee
Faturalarımızı, borçlarımızı ödeyecekse ve o ay karnımızı doyuracaksa tamam ben maaş almayım razıyım
Yıllardır verdiğimiz vergiler ortada yok. Gecen hafta toplanan yardım ortada yok.
Önce kendin yapacaksin ve kendin gibiler millet vekilleri filan sonra vatandasa geleceksin
Sayın valimiz kendisini oraya atayan malum şahsa 99 depreminden sonra çıkarılan ve ülkeyi yeniden imar etmek için toplanan 7 trilyon dolarlık ötv ve deprem vergileri nerede diye sorsun önce.
Aç mı kalmazlar :d kimse kimse için bu kadar fedakarlık yapmak zorunda değil abartıyolar artık.
Vali beyler şahsi maaşını bağışladıktan sonra aynı cümleyi tekrar kurarsa ciddiye alabilirim.
Biz bize yeteceksek devlete ne gerek var o zaman? Boşuna mı vergi ödüyoruz?
Bir lafa bakarım laf mı diye bir adama bakarım adam mı diye.
Ülkeye çöreklenen zenginlerin vermesi lazım. 100 milyon 300 milyon onlara dokunmaz bile. 3 kuruş maaşla evini kıt kanaat geçindirmeye çalışanların maaşı ile dönmez o iş.
Bu ayki banka kredimi bu arkadaş ödeyecekse ben kabulüm.
Eğer ekonomi bu kadar kötü olmasa belki ama insanlar aldıkları maaşlarla bile zor geçiniyor o maaş da olmasa aç kalırlar
Böyle diyenlerin ağzına kürekle vurasım geliyor öyle bonkörse kendi maaşını bağışlasın hey Allah'ım ya
Halk olarak elimizden geleni yaptık, yapmaya da devam ediyoruz çok istiyorlarsa halkın kredi borçlarını silip bölgeye aktarsınlar.
Bizim sizin gibi halimiz yok ay sonu diyince faturalar kiralar birikiyor Vali bey keike almasak da hepsi gitse bir somon ekmeğe razıyız
Somon ekmek pahalı olur, somun ekmek olmasın o?
Hala memur işçi diyor memur işçi 1 aylık maaş alamasa kirasını ödeyemez milletvekilleri ile büyük patronlar almasın maaş ve kazanç versinler görelim
Reisin vergi sisteminden haberi yok herhalde
Bakanlar milletvekilleri dururken işçinin cebine göz dikenler... Vay ülkemin geldiği hale bak... İşçi memur 1 ay maaş almazsa 2. ay icra yollarsınız... Asıl sen ve senin gibiler 2 3 ay maaş almasın. Nasıl olsa devletin sırtından geçiniyosunuz...
insan bir düşünür ya ben ne diyorum diye sonra onlardan para istiyene kadar millet vekili vs maaşını koysa vakıf o bu kuş kadar maaşlaramı geldi sıra
memurlar işçiler zengin degilki onları kim besleyecek
Milletvekilleri ve kendi bagis yapsin maaşlarını b. k gibi para kazaniyorlar
Vali bey 1 aylik kirami carsi pazar masrafimi yeme icmemi ve kredi ödemelerimi karsilarsa teklifi benim açımdan olumlu.
Lan o kadar deprem vergisi nereye gitti. Onca yardım parası toplandı.
Ne kadar para toplandı, kalme kalme hesap çıkarılsın bi görelim bakalım
Ülkede hiç bir şey mi iyi yönetilmez hep mi halk soyulur
Yok canım niye vardir para herkes alsin maasini olur mu oyle