Eskiden Esnaf Cuma Namazına giderken Dükkanın kapısını açık bırakıp giderdi şimdi öyle mi Biz ne zaman böyle olduk?

Kimse de tek bir iğne bile almazdı şimdi deprem bölgesindeki Marketlerdeki Derin dondurucuya yumuşatıcıya varana kadar ne varsa çalmışlar yağmalamışlar
Bizim insanımız ne zaman böyle oldu.. Çok çok üzülüyorum
Eskiden Esnaf Cuma Namazına giderken Dükkanın kapısını açık bırakıp giderdi şimdi öyle mi Biz ne zaman böyle olduk?
Cevapla