Gündem Depremlerden sonra benim gibi imana gelip namaza başlayacak var mı? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Abdestimi aldım birazdan kılacağım namazımı. 36 yıldır ilk kez. Güncellemeler+1 yıl Güncel Depremlerden sonra benim gibi imana gelip namaza başlayacak var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
BirSıcakBuse Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Herkesin inancı kendine ben oruc tutmuyorum ne namazı 2 3 Yorumla Soran +1 yıl Oruca da başlayacağım ben imana geldim. Yorumla BirSıcakBuse +1 yıl Kabul olsun ne diyeyim Yorumla Soran +1 yıl Sağol Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Gündem konusunda 10,3b cevap paylaştı. Depremden sonra bir cok kisi namaza basladı maneviyat arttı allah daim etsn bize de dua et 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ederim Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hahahahhahaha Cennette huri becermek için mi Ahlaklı olup sağlam binalar yapsaydı insanlar bu kadar büyük felaketi yaşamayacaktı 2 2 Yorumla Soran +1 yıl İnşaat Mühendisiyim işimde dürüstlükte parmakla gösterilirim vallaha, iş ahlakı üst düzeydir. Yorumla Zombie17 +1 yıl Huri ana tanrıça arketipi ortadoğu kulturunde. Tanırsını bile * hayal eden topluma her şey olur Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% +1 yıl Gündem konusunda 3,5b cevap paylaştı. Depremle imana gelmenin alakası nedir 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ölümü hatırladım Yorumla kralkobrax21 +1 yıl Hiç ölüm görmemişmiydin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Herkesin inancı kendine ben oruc tutmuyorum ne namazı
Oruca da başlayacağım ben imana geldim.
Kabul olsun ne diyeyim
Sağol
Depremden sonra bir cok kisi namaza basladı maneviyat arttı allah daim etsn bize de dua et
Ederim
Hahahahhahaha
Cennette huri becermek için mi
Ahlaklı olup sağlam binalar yapsaydı insanlar bu kadar büyük felaketi yaşamayacaktı
İnşaat Mühendisiyim işimde dürüstlükte parmakla gösterilirim vallaha, iş ahlakı üst düzeydir.
Huri ana tanrıça arketipi ortadoğu kulturunde. Tanırsını bile * hayal eden topluma her şey olur
Depremle imana gelmenin alakası nedir
Ölümü hatırladım
Hiç ölüm görmemişmiydin
Hayır, o konular bana uzak.
Yok valla hiç düşünmüyorum
Ben ilk depremde baslamistim 😅basla basla
Japonlarin tanrısı bile yok olm
Allah kabul etsin
Amin